Thursday, June 30, 2016

hari nie xda yang menarik jap lagi dah aku nak mulakan tugasan aku sebagai anggota JPAM. just nak share la semalam dan hari nie penang gempar dengan penangkapan Apex Lim Guan Eng atas pertuduhan rasuah gempar sat pulau pinang..

kronologi kisah lebih kurang la yea pasai banglow baru di beli bawah harga pasaran RM 2.8juta je huhuhu murah sangat tu lepas tu pasai isu tanah taman manggis jugak di jual dibawah harga pasaran sbb ada cowteam ngan satu perempuan untuk membuat hotel ngan hospital swasta..hari nie dihadapkan ke mahkamah apex nie xmengaku salah dan hakim memberi ikat jamin RM1juta dengan 1 penjamin pasport beri kan tetapi jika hendak keluar negara harus memberitu mahkamah... kali nie mengelupuq la kaum DAPig di pulau pinang melalak macm anjing di depan mahkamah.sian jugak aku tengok depa tu tp apa nak buat dah jadi jenis anjing payah dah nak bentuk.

dgr kata 22 sept nie sebutan semula kes RASUAH apex nie..hadap la yea..yang teruja aku dgr sampai 10 peguambela nak backing apex nie  dan pendakwa raya hanya 6 org...nampak depa nie takut sangat hahaha... tp apa pun harap terkubur lah apex LGE nie

kongsi sikit gambaq hehehe


kalau ampa semua nak bahan yang lebih baik dari aku klik ja link nie: 






No comments:

Post a Comment